пʼятницю, 4 жовтня 2019 р.

Крилаті мудрі думки від Андрія Кузьменка (Кузьми Скрябіна)


    Колись Чехов сказав дуже життєву річ: кожна дія, яку ми робимо зараз, уже в цей момент впливає на наше майбутнє. Можна опустити руки, сказати: немає грошей, немає охоти… А можна засукати рукава і вже зараз починати плекати своє майбутнє!
                             ***
Мій дім – єдине місце в світі, де мене люблять і чекають незалежно від того, хто я і скільки заробляю. Я ніколи не зраджу найближчих мені людей.
                               ***
Краще висушити одну дитячу сльозу, ніж пролити ріки крові.
                               ***
Вбивайте хамство усмішкою.
                               ***
Працездатність – крок до того, щоб щось досягти. Тому що якщо ти талановитий і геніальний, про то ніхто не знає, крім миші, яка живе в тебе на кухні. Треба пахати, щоби людей навколо в тому переконати.
                              ***
Якщо у вас немає гармонії – то беріть гармонь і гармонуйте.
                              ***
Змінюйте світ на краще, піклуйтеся про нього, тому що ви в ньому живете!

Немає коментарів:

Дописати коментар